Ready for take-off?! Uhh... taxiing into position! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris Jansen - WaarBenJij.nu Ready for take-off?! Uhh... taxiing into position! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Iris Jansen - WaarBenJij.nu

Ready for take-off?! Uhh... taxiing into position!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Eerste pilletje Lariam verorberd, camera aangeschaft en alweer gesloopt, afscheidsrituelen in volle gang, pinpas geblokkeerd door drie keer foutieve code, pure hysterie rondom zoekgeraakte inschrijfformulieren in Zuid-Afrika... Kortom: een fan-tas-tisch moment voor de start van een nieuwe travelblog, leek me :)!!

Over exact twee weken is het namelijk zover: dan vertrek ik met Miranda naar Zuid-Afrikaaaaa!! Land van Nelson, de braai, Kaap de Goede Hoop, Label Orange, Wie is de Mol, Goldfish ÉN...... het Themba Hospital in Kabokweni (pal naast het befaamde Kruger Park)! Hier zullen we voor onze ALLER(!)laatste huisarts-stage zo'n 6 weken als Family Medicine Doctor rondspringen tussen de dikke druppels* en TBC-bacillen, om vervolgens via het binnenland onze weg te voort te zetten naar zon, strand en surf in Kaapstad :)! Onderweg sluiten Died, Bas, Ed, Tom, Roel, Arjan en Jeroen - stuk voor stuk in het bezit van een extreem hoge plezierfactor - zich bij ons fellowship aan, dus een feest wordt het hoe dan ook!!

Zullen we doen dat jullie ons updaten over alle mooie (30)verjaardagsparty's, (ski)reisjes, housewarmings, geboortes, trouwplechtigheden ;), gala's, afstudeerfestiviteiten en weet ik wat al niet meer, in ruil voor wat überfascinerend reismateriaal? DEAL!!!

Dan duik ik nu met een gerust hart nog even de voorpret in :D!!
Keep you posted!

Kus

* malaria-test :)

• 04 Februari 2013 - 21:32

Jasmijn:

Lijkt me een muy puike deal!!
    Maar ga eerst nog twee weken van je Hollandse aanwezigheid genieten ;)
    Dikke X

• 05 Februari 2013 - 17:12

Hermien:

O jeeeeeee, Iris las even een ZEN-momentje voor je zelf in, om te ontstressen, dan gaat verder alles goed komen en kun je met een gerust hart vertrekken. Dan hebben wij mooi even de tijd om ons te bezinnen en ons voor te bereiden op het feit dat we straks een 30-jarige dochter/dokter in ons midden hebben. Dikke Knuf!!!

• 18 Februari 2013 - 18:59

Kim-My:

Lieve Ier. Geniet van al dat moois! Heel veel plezier!!!!!